U zadarskom Hrvatskom narodnom kazalištu sinoć premijera predstave “Ubojstvo u klubu Quasimodo”. Na pitanje tko je ubio plavušu odgovor ne nudi ni autorski tim predstave, ali poziva publiku na zajedničku istragu.
Tekst Elvisa Bošnjaka nastao je jedne noći – a inspiracija su mu bili i tekst i zvuk legendarne pjesme ‘Hey Joe’. Hej Joe, kamo si krenuo s tim pištoljem u svojoj ruci? Poznati stihovi otvorili su prvi dijalog priče, no ideja o dva čovjeka koji nisu sigurni jesu li živi ili nisu, što je s plavušom iza šanka, je li sve što im se događa samo san razvijala se pune dvije godine. Motive pištolja, žene i muškarca Elvis Bošnjak pretvorio je u putovanje od nejasnoga do jasnog i natrag. Mislim da je to priča o ljudima koji traže što je njihova životna žudnja. Otkrivaju igrajući taj triler, razotkrivajući svoje stanje u kojem se nalaze, otkrivaju svoje skrivene žudnje, rekao je Bošnjak.
Šest Elvisovih tekstova praizvela je redateljica Nenni Delmestre. Ovaj, kaže, ima poseban kod. Ovaj tekst nam pruža zanimljivu mogućnost da objedinimo stilski nešto što je vrlo blizu tatra apsurda, komedije, trilera pa čak i drame. Tako da smo pronašli jedan iščašeni svijet potpuno drukčiji od realnog svijeta, a opet je ukorijenjen u svom univerzumu, u svojoj realnosti, ističe splitska redateljica.
Elvis Bošnjak kao Joe 1, Alen Liverić kao Joe 2, Justina Vojaković Fingler u ulozi Žene publici koja je s njima u klubu Quasimodo ne nude odgovore. Samo ih odvode u drugu dimenziju i daju naslutiti što je bilo ili možda ipak nije.